VÄLKOMMEN

VÄLKOMMEN

tisdag 16 oktober 2012

POTATISGRATÄNG-KASSLER-SALLAD (GLUTENFRITT)

 
Kvällens middag, potatisgratäng som vi åt igår
och som blev över, så det var bara att hälla på
lite mera grädde och värma i ugnen 200 grader
tills det börjar bubbla, till det så hade vi kassler,
denna underbart goda värmlands kassler, jag har skrivit om den förut
men det går att upprepas, den är köttig och har en
jätte god smak, det är denna kassler jag köper
i fortsättningen, allså värmlands kassler
Kasslern skivade jag i ganska tunna skivor, droppade lite
god olivolja och repade lite färsk timjan på
En sallad med isbergssallad-tomat-rödlök-färsk basiliga.
Det hela blev ju en riktig kalasmåltid
 

 




 
Så gott, jag åt så jag trodde magen
skulle explodera hahahaha.........

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar